niedziela, 31 stycznia 2016

Przepraszam , że nie pisałam postów regularnie ale byłam w Warszawie pozałatwiać moje sprawy no ale cóż już wróciłam <3 

SZYBKI SPOSÓB NA MYCIE PĘDZLI :)

Na pewno nie muszę Wam tłumaczyć, jak trudno czasem zmyć z pędzli podkład lub korektor.Dziś mam dla Was łatwy tani i  szybki sposób na mycie pędzli, który sama stosuję od dawna, a który oszczędza nam czasu a pędzlom szorowania i wypadania ich włosia . Wszystko czego potrzebujemy to szklanka oraz środek myjący. Najlepiej, żeby był on olejkiem myjącym np. Ziaja, którego sama dziś użyłam. :)

Cała filozofia  polega na tym, aby zamiast od razu zabrać się za  mycie pędzli, trzeba je zamoczyć je w odrobinie wody z żelem olejkiem myjącym na kilka minut. Skład produktu, jakiego użyjemy  powinien  posiadać oczywiście detergenty oraz mieć kremową lub oleistą konsystencję, ponieważ to właśnie tłuste substancje rozpuszczą bezproblemowo nawet najcięższy podkład. Całej mieszanki wody ze środkiem myjącym nie powinno być dużo. Zanurzone powinno być jedynie włosie. 
Po spędzeniu kilku minut w szklance, pędzle bez problemu czyszczą się w  po jednym, tradycyjnym umyciu. Te zabrudzone ciężkimi korektorami i kamuflażami wymagają czasem dodatkowej uwagi, ale i tak zajmuje to kilka sekund. Jeśli jeszcze nie znałyście tego sposobu, gorąco polecam Wam go spróbować .
Dajcie znać w komentarzach jak podoba wam się mój pomysł <3 
Zapraszam na mojego Snapa : brightblack_96 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz